بیش از 2500 کتاب الکترونیکی فارسی و انگلیسی در مورد تمام موضوعات

برای دانلود کتاب های رایگان در قسمت زیر کلیک کنید.

حتما سر بزنید پشیمون نمی شید .

Click Here

 

کنسول دستی PSP

امروز می خوام برای علاقه مندان به کنسول دستی PSP سه شماره ی مجله ی تخصصی PSP را برای دانلود بزارم:

دانلود PSP MAG 1 با حجم 712kb

دانلود PSP MAG 2 با حجم 1296kb

دانلود PSP MAG 3 با حجم 1499kb

البته در زیر لینک یک وب فارسی مربوط به PSP را می زارم که اگر از اون بازدید کنید ضرر نمی کنید:

www.psp.websun.biz

اینم یک وب انگلیسی هست که هر چیز ی که در مورد PSP بخواهید توی اون پیدا می شه:

www.psp-hacks.com

یک Player جاوا

اینم نسخه جدید KD player برای گوشی های جاوا که اگه با توجه به اندازه صفحه ی نمایش گوشیتون اون را انتخاب کنید حتما اجرا می شه(خودم تستش کردم).

دانلود برنامه با حجم 481kb

مجموعه ای از آنتی ویروس های سیمبیان

حالا براتون یه مجموعه از آنتی ویروس ها رو گذاشتم که مخصوص گوشی های با سیستم عامل سیمبیان هست:

دانلود فایل زیپ با حجم 1280kb

دایی با سایپا زیر ذره‌بین

 حساب و کتاب سایپا از بقیه تیم‌ها جدا است؛ اگر چه سایپا امسال در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، قرار است پا جای پای استقلال، پاس، سپاهان، فولاد و پرسپولیس بگذارد و همه چیز خیلی معمولی و روتین به نظر می‌رسد، اما این تیم با بقیه یک تفاوت اساسی دارد؛ حضور پرافتخارترین بازیکن آسیا در جایگاه سرمربی.


    اهمیت حضور علی دایی در این تیم را نمی‌شود کتمان کرد؛ حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز نتوانست آن را نادیده بگیرد و فردای قهرمانی سایپا در لیگ برتر ششم، نخستین خبر سایتش را به این موضوع اختصاص داد: «علی دایی – بازیکن پرافتخار فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارد – موفق شد در اولین تجربه سرمربیگری خود، تیم سایپا را قهرمان لیگ ایران کند. دایی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، در کسوت بازیکن – مربی فعالیت می‌کرد، اما با این قهرمانی، از دنیای بازی خداحافظی کرد و قصد دارد تنها به عنوان مربی به فعالیتش ادامه دهد.»
    درست است؛ دایی همچنان زیر ذره‌بین منتقدان ایران، آسیا و جهان است و کارشناسان انگار که حواس‌شان نباشد به سابقه و تجربه کم او در سمت مربی، وی را زیر تیغ نقد می‌برند و دم به ساعت به او یادآوری می‌کنند که: «یک لحظه هم از علی دایی چشم برنمی‌داریم!»
    اکنون دیگر سایپا آن تیم صنعتی سابق نیست که به زحمت خود را میان تیم های درجه 2 لیگ نگه دارد. سایپا همچنان یک تیم صنعتی است، اما با آمدن دایی شخصیتی متفاوت به خود دید و مزد حمایتش از او را گرفت.
    مسؤولان سایپا با درایت و تیزهوشی تمام، درست در وقتی از علی دایی حمایت و او را جذب تیم خود کردند که انتقادها از او بالا گرفته بود و همه عزم بر آن جزم کرده بودند که دایی از فوتبال خداحافظی کند. اکنون سایپا آسیایی شده است؛ با یک مربی به نام علی دایی. او از همان روزی که اردبیل را به مقصد تهران ترک کرد، به پیشرفت فکر می‌کرد و در این راه به هر افتخاری که ممکن بود، دست پیدا کرد.
    دایی دیگر در استقلال اردبیل بازی نمی‌کرد، او به تهران آمده بود تا در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالورژی بخواند و فوتبالش را ادامه دهد: بانک تجارت، پرسپولیس، السد قطر، آرمینیابیلفلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین، پرسپولیس، صباباتری و بالاخره سایپا.
    او با پیراهن بایرن، در حالی که معتقد بود به حقشان نرسیده‌اند، در یک شب به‌یاد ماندنی در تاریخ فوتبال جهان، مدال نقره لیگ قهرمانان اروپا را به گردن آویخت که اگر سولسشیار نروژی گل دقیقه 92 منچستر یونایتدی‌ها را به ثمر نمی‌رساند، چه بسا علی دایی مدال طلای شامپیون لیگ را در کلکسیونش داشت.
    دایی با پیراهن هرتابرلین، فرانک لبوف و مارسال دسایی فرانسوی – که جزو بهترین دفاع‌های وقت بودند – اجا گذاشت و به چلسی گل زد، همان طور که از سد پائولو مالدینی معروف گذشت و تور دروازه میلانی‌ها را به لرزه درآورد.
    دایی رکورد فرانس پوشکاش را جابه‌جا کرد تا بهترین گلزن جهان لقب بگیرد.
    دایی در اولین تجربه مربیگری‌اش، سایپا را قهرمان ایران کرد و به آسیا فرستاد...
    اکنون علی مانده است و حوضش! دایی مانده است و یک سایپای نیم بند که قرار است نماینده ایران در آسیا باشد و چون نام راهبرش علی دایی است، چشم‌های آسیایی را به‌دنبال خود می‌گرداند و خود به خود جذابیت‌ خبری دارد برایشان. سایپا مانده است و جام باشگاه‌های آسیا که از تیم دایی انتظاری فراتر از اسلاف ایرانی دارد.
    هنوز هفته‌های آغازین لیگ برتر ششم را می‌‌گذراندیم که علی دایی در سایپا حتی کاپیتان هم نبود؛ شماره 10 را بر تن داشت و خود نیک می‌دانست که دارد با سماجت به فوتبالش ادامه می‌دهد و به گفته خودش اگر با هجمه انتقادها روبه‌رو نمی‌شد، شاید زودتر از اینها کفش‌هایش را می‌آویخت اما ورق برگشت و ورنر لورانت آلمانی سایپا را ترک کرد و هاشمی- مدیرعامل سایپا- در عین ناباوری اعلام کرد از این پس علی دایی سرمربی تیم اوست.
    دایی پیش از این ثابت کرده بود که می‌تواند در تحصیلات، در فوتبال، در تجارت و سپس در مربیگری موفق باشد.
    گیریم که بگویند بدنسازی تیم کار دایی نبود و تیم را شخص دیگری بسته بود و فلان و بهمان؛ ولی نباید فراموش کرد که او اوایل فصل سایپا را تحویل گرفت و 9 هفته پایانی(!) پس نمی‌توان به این سادگی نقش وی را در قهرمانی سایپا کمرنگ دانست.
    اما سایپا در این روزها حال و روز خوشی ندارد و در این تیم نشانی از صلابت تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود، نیست؛ گویی مسؤولان سایپا با قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر اشباع شده بودند که اگر این گونه نبود به یک تیم آسیایی می‌اندیشیدند.
    مگر نه اینکه ورود به هر کارزاری، بدون ساز و برگ ملزومش، محتوم به شکست است؟
    مسؤولان سایپا که اکنون داعیه آسیایی بودن دارند، نمی‌دانستند که فصل نقل و انتقالاتی در کار هست و باید تیم‌شان را تا مدت زمانی معلوم ببندند؟
    مسؤولان سایپا که اکنون رؤیای قهرمانی آسیا را در سر می‌پرورانند، نمی‌دانستند که اگر بازیکنی از دست می‌دهند، باید برای تقویت تیم، بهترش را جایگزین کنند؟
    مسؤولان سایپا که اکنون پشت‌شان به دایی گرم است، نمی‌دانستند که وقتی تیمی آسیایی می‌شود، باید بودجه‌اش را افزایش داد؟ اگر ایشان به این موضوع‌ها واقف بودند، نه تنها بودجه تیم را افزایش ندادند که به ثابت‌ نگه داشتن آن هم راضی نشدند و کسر بودجه را تصویب کردند.
    مگر دایی می‌تواند با یک تیم مثله‌شده، معجزه کند؟
    صد آه و هزار افسوس که مسؤولان سایپا، تجربه تلخ فولاد خوزستان را چه زود فراموش کردند.
    حال باید بدانند، آری، روی صحبت‌مان با مسؤولان سایپاست: «آقایان، اکنون، چه بخواهید و چه نخواهید، تیم شما نماینده ایران است و باید از حیثیت فوتبا ل کشور دفاع کند. لطفاً با آبروی فوتبال ایران بازی نکنید.»
    
    
    

رو در رو > يـك روز با بـرو بچه‌هاي چــارخـونـه

در شب‌هاي تابستان، ايراني‌ها سريالي را هر شب از شبكه سوم دنبال مي‌كنند كه نامش «چارخونه» است، چارخونه داستان شكست‌ها، پيروزي‌ها، غم‌ها و شادي‌هاي آدم‌هايي است كه در چهار واحد يك آپارتمان زندگي مي‌كنند.شايد در روزهاي ابتدايي پخش، خيلي‌ها بر اين عقيده بودند كه «چارخونه» يعني چند مربع سياه و سفيد و يا چند رنگ به شكل «چارخونه» اما «چارخونه» به اين خاطر نامگذاري شده است كه در يك خانه دو طبقه‌اي، چهار واحد آپارتمان است و اين مجموعه، قصه آدم‌هاي اين چهار آپارتمان (خونه) را به تصوير مي‌كشد. به طور حتم خيلي از شما خوانندگان دوست داريد، بدانيد كه اين «چارخونه» در كجا به تصوير كشيده مي‌شود. اين مجتمع مسكوني چگونه است، كجاست و مراحل تصويربرداري آن به چه شكل است؟ از اين رو دوبار به لوكيشن اين مجموعه رفتيم كه البته جا دارد از زحمات اردلان شجاع‌كاوه و همچنين مدير توليد اين مجموعه «حميد مهين‌دوست» كه اجازه ورود دوربين خانواده‌سبز به لوكيشن را داد، سپاسگزاري به عمل آوريم. تا گزارشي براي شما تهيه كنيم.
    
    انتهاي يك كوچه بن‌بست


    هواي تهران گرم است، گرم گرم... اما در انتهاي يكي از كوچه‌هاي بن‌بست در شمال تهران در خانه‌اي چهار واحدي، پلاك 10، هوا خيلي گرم‌تر است، چرا كه تمامي دست‌اندركاران اين مجموعه، سريعا در حال بازي و رسيدن كار به پخش هستند. آنها، همه بر اين باورند كه بايد خنده را بر دل ايراني‌ها بنشانند.
    درب اين خانه‌كه باز مي‌شود، حياطي بزرگ به همراه يك باغچه روبه‌روي شماست، آن تخت معروف هم در گوشه‌اي از اين حياط نمايان است و البته دو سه تا مرغ و خروس كه در باغچه اين حياط براي خود مي‌گردند. شايد تصورتان اين باشد كه مراحل تصويربرداري اين مجموعه هر يك در نقطه‌اي از شهر باشد، مانند شركت توليد مرغ و تخم‌مرغ اما تمامي سكانس‌ها در همان منزل است.

بقیه اش در ادامه مطلب

ادامه نوشته

اساس نامه فدراسیون فوتبال (1)

اساس نامه فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد.

به گزارش سایت تبیان، اساس نامه فدراسیون فوتبال که از سوی هیأت رئیسه انتقالی تدوین و فروردین ماه 86 به تصویب رسید، شامل 8 فصل و 82 ماده است. این اساس نامه از سوی فدراسیون فوتبال به صورت کتابچه ای منتشر شده است.

سرویس ورزشی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی «تبیان» قصد دارد در سلسله گزارش هایی اساس نامه را منتشر نماید.

در مقدمه این کتاب کیومرث هاشمی سرپرست وقت فدراسیون فوتبال تحت عنوان «روز نو در فوتبال ایران» آورده است: «مایه خوشنودی است که به لطف خداوند بزرگ پس از ماه ها فعالیت سخت و فشرده و دقیق گروهی از کارشناسان برجسته مسایل فوتبال کشور و رایزنی های نزدیک با مقامات فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، اساس نامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در موعد مقرر تدوین، تنظیم و به هیأت دولت تقدیم گشت تا در تاریخ بیست و چهارم مرداد ماه 1386 به تصویب هیأت دولت رسیده و رزوی نو در فوتبال ایران آغاز شود.

در بخش دیگری از این مقدمه آمده است: «اساس نامه فدراسیون به گونه ای تدوین شده است که شکل گرفتن یک نهاد رهبری کننده کاملاً مردمی و در عین حال بهره مند از حمایت سازمان تربیت بدنی و دولت را تضمین کرده است. اساس نامه همچنین روابط بنیانی میان مدیریت اجرایی فوتبال کشور و باشگاه ها را که سرچشمه های فوتبال حرفه ای کشور هستند به دقت سامان مند ساخته است. ضمن آن که افزون به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز از موقعیت روشنی در مدیریت و بدنه کارشناسی فدراسیون برخوردار است.

فدراسیون فوتبال امیدوار است در اجرای دقیق اساس نامه و با پشتیبانی سازمان تربیت بدنی و با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند پیشکسوتان، مربیان فهیم و دلسوز، کارشناسان روز آمد، مدیران باشگاه ها، فوتبالیست های خونگرم ایرانی و همه زحمتکشان هیات های فوتبال سراسر کشور و رسانه های گروهی در بستری از همراهی و راهنمایی همه دوست داران فوتبال بتواند راه تازه ای را در هدایت فوتبال ایران پیش گیرد. راهی که به ثبات بخشیدن به رویه ها و مدیریت ها، اتفاق نظر بخشیدن در تصمیم گیری ها، دقت و همه جانبه نگری در برنامه ریزی ها، همفکری گسترده و قاطعیت در اجرای و تحکیم پایه های سازنده فوتبال در سطوح مختلف بیانجامد.»

 

همانطور که پیش از این عنوان شد، اساس نامه فدراسیون فوتبال شامل 8 فصل زیر می باشد:

فصل اول: موارد عمومی

فصل دوم: اهداف و وظایف

فصل سوم: عضویت

فصل چهارم: رئیس و اعضای افتخاری

فصل پنجم: تشکیلات

فصل ششم: امور مالی

فصل هفتم: مسابقات و حقوق فدراسیون

فصل هشتم: سایر مقررات

 

در این گزارش، فصل اول و دوم اساس نامه ارائه می شود:

فصل اول:

ماده 1  تعریف فدراسیون

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که در این اساسنامه فدراسیون نامیده می شود یک نهاد غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی می باشد که بر اساس مشی و اصول ورزشی تعیین شده به موجب منشور المپیک با مراعات شئون اسلامی و منافع ملی و بعنوان بالاترین مرجع ذیصلاح در رشته های ورزشی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تشکیل شده و در چارچوب این اساسنامه با هماهنگی سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و رعایت قوانین و مقررات مربوطه فعالیت می نماید.

 

ماه 2  عضویت فدراسیون

فدراسیون عضو فیفا و کنفدراسیون می باشد.

 

ماده 3  مقر فدراسیون

مقر فدراسیون در تهران می باشد و آرم، نام اختصاری، پرچم و شعار فدراسیون رسما به ثبت رسیده و در انحصار فدراسیون می باشد.

 

ماده 4  اهداف

اهداف فدراسیون به شرح زیر می باشد:

4- 1- گسترش و توسعه پایدار فوتبال و سایر رشته‌های مرتبط، ارتقاء، نظارت و کنترل برنامه‌های آن در سراسر کشور با هدف توسعه و تعمیم بازی جوانمردانه، اتحاد و یگانگی، ارتقاء ارزش‌های انسانی، فرهنگی و آموزشی، با اجرای برنامه‌های توسعه و جوانان.

4- 2- سازماندهی کلیه مسابقات در سطح ملی و برگزاری مسابقات مختلف در سراسر کشور بر اساس قوانین مشخص و دقیق.

4- 3- تدوین قوانین و مقررات لازم و حصول اطمینان از اجرای آن.

4- 4- حمایت از منافع اعضاء

4- 5- احترام به مفاد اساسنامه فیفا و جلوگیری از نقض قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و تصمیمات اتخاذ شده توسط فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون، همچنین احترام به قوانین بازی و حصول اطمینان از اینکه کلیه اعضاء از قوانین یاد شده تبعیت و پیروی می‌نمایند.

4- 6- جلوگیری از گسترش روش‌ها و رویه‌هایی که بر تمامیت و یکپارچگی مسابقات و فعالیت‌ها اثر گذاشته و یا به شکلی حقوق فدراسیون را زیر سوال می‌برد.

4- 7- کنترل و نظارت بر کلیه مسابقات فوتبال دوستانه‌ای که در سراسر کشور به شکل‌های مختلف برگزار می‌شود.

4- 8- مدیریت کلیه ارتباطات بین‌المللی ورزش که در ارتباط با فدراسیون می‌باشد.

4- 9- میزبانی مسابقات بین‌المللی و دیگر مسابقات در سطوح دیگر

 

ماده 5  وظایف

وظایف فدراسیون به شرح زیر تعیین می‌شود:

5- 1- برگزاری مسابقات سراسری کشور در رده‌های سنی مختلف

5- 2- انطباق مقررات فنی و مسابقات رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی با آخرین مقررات بین‌المللی

5- 3- برگزاری و نظارت بر کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و تکمیلی به منظور ارتقاء سطح دانش، تجارب و توانمندی مربیان، داوران و دست اندرکاران

5- 4- گزینش ورزشکاران نخبه و طراز اول کشور در رده‌های سنی مختلف به منظور تشکیل تیم‌های ملی بر مبنای دستورالعمل‌های مصوب انتخاب ورزشکاران ملی

5- 5- طراحی نظام ملی کشف، جذب و پرورش استعدادها و نظارت بر اجرای آن

5- 6- نظارت بر فرآیند برگزاری لیگ‌های مختلف

5- 7- تدوین و انتشار آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های فنی  و عمومی و نظارت بر اجرای آنها

5- 8- برگزاری یا شرکت فعال در مجامع بین‌العمللی، کنگره‌های علمی، تحقیقاتی و دوره‌های آموزشی

5- 9- میزبانی و شرکت در مسابقات بین‌المللی

5- 10- تهیه و تدوین برنامه بلندمدت، میان‌مدت و تدوین برنامه و تقویم عملیاتی و اجرای آن

5- 11- تعیین مربیان تیم‌های ملی و نظارت بر نحوه عملکرد و پشتیبانی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف

5- 12- توسعه ICT و بانک اطلاعات و آمار ورزشی

5- 13- صدور مجوز و نظارت فنی بر فعالیت‌های این رشته در قلمرو ارگان‌ها، نهادها، موسسات و سازمان‌های دولتی و وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی و باشگاه‌های خصوصی عضو

5- 14- تشکیل کمیته‌های دائمی و موقت مختلف در فدراسیون

5- 15- انتشار کتب، جزوات، نشریات آموزشی و نشر اخبار و ترجمه قوانین بین‌المللی

5- 16- حمایت‌های مادی و معنوی از قهرمانان و دست اندرکاران این رشته

5- 17- سیاست گذاری، نظارت و ارزیبای عملکرد هیات‌های فوتبال استان‌ها

5- 18- انجام فعالیت‌های اقتصادی، بازرگانی، تبلیغاتی و تولیدی به منظور تقویت بنیه مالی فدراسیون

5- 19- تلاش در جهت جذب کمک‌های مردمی و خدمات داوطلبانه

5- 20- تلاش برای پوشش کلیه گروه‌ها و ورزشکاران رشته مربوطه بعنوان عضو

5- 21- تلاش جهت کسب کرسی‌های بین‌المللی و حفظ آن

5- 22- صدور مجوز فعالیت در کلیه زمینه‌ها در رشته‌های تحت پوشش برای اعضا

5- 23- بررسی صلاحیت و صدور مجوز فعالیت متقاضیان نمایندگی‌های مرتبط با فوتبال نظیر نقل و انتقالات برگزاری مسابقات و...

5- 24- مدیریت ارتباطات بین‌المللی ورزشی که در رابطه با فعالیت‌های فیفا باشد.

 

ماده 6  بی‌طرفی و عدم تبعیض

1- فدراسیون در امور سیاسی و مذهبی اعضا دخالت نخواهد کرد.

2- هیچیک از اعضا نمی‌توانند هیچ نوع تبعیضی در مقابل اشخاص، گروه‌ها و ملیت‌ها در زمینه‌ جنسیت، زبان، مذهب، نژاد و سیاست یا موارد مشابه اعمال نمایند در غیر این صورت مشمول تعلیق یا اخراج خواهند شد.

 

ماده 7  گسترش روابط دوستانه

1- فدراسیون روابط دوستانه خود با دیگر اعضا، باشگاه‌ها، مقامات، بازیکنان و اجتماع را در جهت اهداف بشر دوستانه گسترش می‌‌دهد.

2- هر یک از اشخاص و سازمان‌های درگیر در بازی فوتبال متعهد به رعایت مفاد اسناسنامه، قوانین و مقررات و اصول بازی جوانمردانه و همچنین اصل وفاداری، امانت‌داری و رعایت اخلاق ورزشی می‌باشند.

3- فدراسیون باید شرایط و امکانات لازم را برای حل هر گونه اختلاف و اعتراضات داخلی که ممکن است بین اعضاء باشگاه‌ها، مقامات، بازیکنان و فدراسیون به وجود آید.

 

ماده 8  بازیکنان

1- هیئت رئیسه فدراسیون باید قوانین و مقررات مورد نیاز برای تعیین وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات آنان را بر اساس قوانین و مقررات جاری فیفا تنظیم و به مورد اجرا بگذارد.

2- از بازیکنان باید بر اساس مقررات فدراسیون ثبت نام به عمل آید.

 

ماده 9  قوانین بازی

فدراسیون و هر یک از اعضای آن بر اساس قوانین صادر شده از سوی برد بین‌المللی در مسابقات حاضر گردیده و بازی می‌نمایند. فقط برد بین‌المللی صلاحیت دارد در مورد وضع قوانین بازی و یا تغییر آن اقدام نماید. (مقررات وضع شده توسط برد بین‌المللی از طریق فیفا ابلاغ می‌گردد.)

 

ماده 10  متعهد بودن اعضا

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی عضو فدراسیون موظف به رعایت مفاد اساسنامه، قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها، تصمیمات و همچنین موازین اخلاقی فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون می‌باشند.

 

ماده 11  زبان‌های رسمی

زبان‌های رسمی فدراسیون فارسی و انگلیسی می‌باشد. کلیه مکاتبات و متون رسمی باید به این زبان‌ها نوشته شود. (در صورت بروز هر گونه تناقض بین ترجمه متون به زبان‌های مختلف، متون نوشته شده به زبان فارسی دارای اولویت خواهد بود. زبان رسمی مجمع زبان فارسی خواهد بود).

 

ُُُEbook

برای علاقه مندان به شعر کتاب الکترونیکی سهراب سپهری را گذاشتم که میتونید از لینک زیر دانلودش کنید:

دانلود فایل با حجم 550kb

بازی فلش

اینم یه بازی تنیس هستش که امیدوارم خوشتون بیاد:

دانلود فایل با حجم 634kb

بازی فلش

یه بازی فلش بسیار جالب از تیر اندازی به گربه ها (این بازی به خانم های احساساتی توصیه نمی شه)

دانلود فایل با حجم 499kb

جرج بوش

اینم فایل فلش از انجام حرکات ورزشی توسط جرج بوش،جالبه حتماً دانلودش کنید:

دانلود فایل با حجم 298kb

نرم افزار قرآن برای گوشی های جاوا

یک قرآن کامل برای گوشی های جاوا با حجمkb ۳۱۲

طرز ساخت کتاب الکترونيکي با نرم افزار NATATA eBooK Compiler

اشاره :

شايد تا به حال با کتاب هاي الکترونيکي برخورد داشته ايد. همانطور که مشاهده کرده ايد، به طور کلي کتاب‌هاي الکترونيکي در دو فرمت PDF و يا EXE عرضه مي شوند و فرمت EXE بدليل سهولت و سرعت کار، از محبوبيت بيشتري برخوردار است.

ما در اينجا سعي داريم به کمک نرم افزار NATATA eBooK Compiler فايل هاي Html را به صورت يک کتاب الکترونيکي با فرمت EXE درآوريم. ما فرض را بر اين مي گذاريم که شما پيشتر، طريقهء ساخت صفحات Html را فراگرفته ايد.

روش کار:

.

.

.

ادامه نوشته

گوشی موبایلت نوکیا است ؟

اصل است یا تقلبی ؟ 

براي شناختن گوشي نوكيا اصلي فقط كافيست به شماره سريال گوشي توجه كنيد، بطور مثال:

350145101858933،اين گوشي اصلي وساخت فلاند مي باشد.

توجه : فقط کافیه به دورقم هفتم و هستم سریال نامبر دقت کنید .

رده بندي گوشي هاي نوكيا از نظر كشور سازنده :

1- فلاند : رقمهای10 یا 70 

2- چین: 80 – 88 – 00 

3- آلمان : رقمهاي 20 یا 07

4- ایران: 25 -35

5- کره : رقم 30

توجه :برای به دست آوردن سریال نامبر فقط کافیه کد #06# *را در گوشیتون وارد کنید. 

 

ليلا اوتادي و بازي در بيرون از بهشت

  ليلا اوتادي بازيگر سينما و تلويزيون در فيلم سينمايي بيرون از بهشت به كارگرداني خسرو معصومي بازي مي‌كند.
    ليلا اوتادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دراين باره گفت: در اين فيلم كه فيلمبرداري آن تا چند روز آينده به پايان مي‌رسد فرامرز قريبيان هم به ايفاي نقش مي پردازد.
    وي افزود: در اين فيلم سينمايي نقش ليلا دختري خبرنگار را بر عهده دارم كه مهندس كلامي پور پدر ليلا، در چالوس به قتل رسانده مي شود و فرامرز قريبيان در اين پروژه نقش پليس را بر عهده دارد كه به دنبال پرونده پدر ليلا است.
    
    

منبع :ksabz.net

 

 

fashion تی وی ایرانی ها

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر شما بازهم از این جور عکسا دارین بفرستید تا همین جا نمایشش بدیم

البته اون ایرونی هاشو هاااا !!!

بازم برای اون دوستایی که خواسته بودن آی دی من peyman_khosroshahi 

 

وحيد هاشميان: طلسم شكني كردم

 گل سه امتيازي و با ارزش وحيد هاشميان بازيكن ايراني هانوفر سبب شد كه ششمين امتياز فصل اين تيم غربي آلمان به دست بيايد. گلي كه يك دقيقه پس از حضور هاشميان به ثمر رسيد، گلي كه به قول هاشميان نخستين برخورد او با توپ در زمين بود.
    
    وحيد هاشميان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي ديدار هانوفر برابر بوخوم گفت: بازي را خوب شروع كرديم و موفق شديم با دو گل از حريف پيش بيافتيم اما، در نيمه دوم بوخوم از ما خيلي بهتر كار كرد و بازي مساوي شد، هر چند كه آنها مي‌توانستند با استفاده از فرصت‌هايي كه به دست آوردند پيروز بازي باشند اما، خوشبختانه ما توانستيم كه سه امتياز اين بازي مهم را كسب كنيم.


    
    وي درباره‌ي گلي كه به ثمر رساند، گفت: فكر مي‌كنم كه سرمربي تيم مي‌خواست در ديدار برابر بايرن مونيخ هم به من بازي بدهد اما، ده نفر شدن تيم سبب تغيير سيستم بازي شد و من فرصت حضور در زمين را پيدا نكردم. به هر حال با توجه به شرايطي كه در بازي با بوخوم ايجاد شد مربي به من بازي داد. خوشبختانه سانتر "تارنات" هم بسيار خوب بود و اولين ضربه‌اي كه من به توپ زدم به گل تبديل شد. خدا را شكر پس از يك سال بدشانسي كه يك روز توپ‌هايم به تير مي‌خورد و روز ديگر دروازه‌بان حريف با بهترين واكنش توپ را مي‌گرفت، اين بار طلسم را شكستم و توانستم گلزني كنم.
    
    هاشميان بوخوم را يكي از تيم‌هاي خوب امسال بوندس ليگا خواند و گفت: بوخوم بازي‌هاي خوبي در اين فصل انجام داده و در برابر ما مستحق شكست نبود. اميدوارم كه بوخوم بتواند به اين شيوه ادامه دهد.
    
    هاشميان درباره‌ي برنامه تمريني هانوفر در روزهاي آينده با توجه به برگزاري بازي‌هاي مقدماتي يورو 2008 در اروپا گفت: هم اكنون شرايط تيم‌ها به هم بسيار نزديك است. به همين دليل سرمربي هانوفر برنامه‌هاي خاصي را براي تيم در نظر گرفته است. در حالي كه تمرينات دوشنبه هر هفته تعطيل است، اين هفته تعطيلي نداريم. ديروز تست لاكتيك داريم و امروز هم دو جلسه تمرين خواهيم داشت و تمرينات فشرده‌مان تا بازي بعد برابر نورنبرگ ادامه خواهد داشت.
    
    مهاجم تيم ملي ايران با اشاره به انتخابات رياست و هيات رييسه فدراسيون فوتبال گفت: تا به حال كه هنوز كسي براي انتخابات ثبت نام نكرده اما اميدوارم كه نفري به فدراسيون فوتبال بيايد كه اطلاعات فوتبالي داشته باشد. در يك سال گذشته و پس از مديريت خوب دادكان فوتبال ما مدير نداشت و اين بي‌مديريتي تاثير بدي بر فوتبال ايران داشت. 

منبع : ksabz.net
    

سامي يوسف به ايران مي آيد، آيا؟

مجله شهروند با امير حسين مدرس مجري برنامه كوله پشتي و يكي از علاقمندان سامي يوسف، درباره اخبار حضور او در تلويزيون ايران و دلايل عمده چهره شدن اين ستاره مسلمان مصاحبه ای داشته است.
    
    قضيه مذاكره مسوولان شبكه 3 با سامي يوسف براي حضور در تلويزيون تا چه حد درست بود؟
    ظاهرا با مديران كمپاني اي كه سامي يوسف با آن همكاري مي كند، مذاكراتي انجام شده. با يكي از عوامل اين كمپاني در دوبي تماس برقرار شده. حتي من روز چهارشنبه گذشته در روزنامه تهران امروز بودم و نماينده اين كمپاني در دوبي هم آنجا بود و درباره موضوع صحبت مي كرد.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

فرزاد ممنوع التصویر داخلی شد!


    در روزهای آخر تیر ماه بود که سردار رادان رییس پلیس تهران، مهمان برنامه کوله پشتی بود، برنامه ای که از چندین سال قبل، اجرای آن برعهده فرزاد حسنی مجری نسل سومی تلویزیون است. اما پس از پخش دومین قسمت این برنامه بود که حرف و حدیث های فراوانی دهان به دهان چرخید و عده ای به نوع اجرای فرزاد حسنی، اعتراض کردند، از جمله نامه مظفر عضو شورای نظارت برعملکرد صدا و سیما، به مهندس ضرغامی از مهم ترین بازتاب های این برنامه بود، با این حال

در قسمت دوم کوله پشتی، به نوعی از رییس پلیس تهران دلجویی شد. همچنین رییس پلیس تهران، خواستار آن شد که دیگران صدا وسیما را سرزنش نکنند، اما فشارها روز به روز بیشتر می شد، از طرفی پس از آن برنامه، کوله پشتی تنها در سه قسمت اجرا شد و همین وقفه در پخش آن بیشتر به شایعات دامن زد تا جایی که گفته می شد احتمالا کوله پشتی پخش نخواهد شد، اما پخش سه قسمت از این برنامه باعث شد تا حدی شایعات فروکش کند. در حالی که همه چیز رو به فراموشی بود بینندگان تلویزیون پس از پخش برنامه دیشب کوله پشتی و اجرای امیر حسین مدرس که در ابتدای برنامه گفت: فرزاد به خاطر کسالت نمی تواند این برنامه را تا چند روز اجرا کند، باعث شد که شایعات در مورد فرزاد حسنی قوت بگیرد. اما بد نیست بدانید، فرزاد دیشب با "فاطیما" برنامه من خوبم تو خوبی را که از شبکه جام جم پخش می شود را اجرا کرد.
   

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

فرزاد حسني در دسترس نيست؟

    شايد طي روزهاي اخير تنها اهالي خانه و همكاران فرزاد در راديو و تلويزيون بدانند فرزاد حسني كجاست؟
    تلفن همراهش را از دسترس خارج كرده، با خانه‌اش هم كه تماس مي‌گيريد، مادر مهربانش مي‌‌گويد: فرزاد نيست، پس از اجراي چالشی برنامه كوله‌پشتي‌ 4 و دعوت از سردار رادان در اين برنامه و نوع گفتمان فرزاد با سردار به مذاق خيلي‌ها خوش نيامد، تا جایی كه سازمان نظارت بر صدا و سيما به ضرغامي رييس سازمان نامه نوشت و از وي خواستار پاره‌اي از توضيحات به‌خاطر نوع برخورد فرزاد حسني شد! چند باري با منزل فرزاد كه از دوستان خوب ما هم است تماس گرفتيم، اما متاسفانه نتوانستيم او را پيدا كنيم، فكر كنيم كه او تصميم گرفته در اين شرايط سكوت اختيار كند... اما سردار رادان در اين‌باره چه مي‌گويد:
    
    سردار رادان: صدا وسیما را سرزنش نکنید
    فرمانده نيروي انتظامي تهران در واكنش به برنامه كوله‌پشتي كه باعث بروز اعتراض‌هايي به مجري اين برنامه شد با انتشار نامه‌ا‌ي خواستار عدم سرزنش صدا و سيما شد.


    احمدرضا رادان در نامه خود كه آورده است: «درست از همان روزي كه در گفت‌وگو با ارباب جرايد و اصحاب قلم و رسانه از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان سخن به ميان آوردم از اين واقعيت آگاه بودم كه قدم به قلمرويي نهاده‌ام و از پديده‌اي سخن گفته‌ام كه از يك سو متوليان بسياري دارد و از سوي ديگر نقادي‌هاي بسياري را برخواهد انگيخت. ليكن با در اختيار داشتن داده‌هاي متقني كه در مطالعات و بررسي‌هاي ژرفانگر و پهنانگر بيش از كليد زدن طرح به دست آورده بودم به اين باور يقيني رسيده بودم كه اقدام ناجا به استقبال مثال زدني و بي ‌بديل شهروندان فرهيخته تهراني و ساير آحاد ملت شريف و محترم ايران رو به رو خواهد شد. چند صباحي پس از اجراي طرح چنين يقيني مضاعف گشت. اندكي بعد نيز داده‌هاي جديد نمايان ساخت كه نشاط و ايمني شهروندان و خوش بيني و اعتماد آ‌نان به پليس و نهادهاي نظام در حال فزوني است.»
    وي در ادامه نامه‌اش آورده است: «‌‌به تعبير روشن‌تر، يافته‌هاي يقين‌آور و عاري از خطا آشكار ساخت كه اجراي طرح امنيت اجتماعي بستري را فراهم ساخته است كه در آن شهروندان با ايمني و آرامش قادرند در جهت اهداف خويش و كشور فراببالند و فرآيند رشد و بالندگي را به فراخور رغبت، اشتياق، انگيزش و ظرفيت ذهني و رواني خويش استمرار بخشند و مقاصد خويش را فراچنگ زنند.»
    وي مي‌افزايد: «بنده بر اين باورم كه صدا و سيما با اجراي برنامه‌هاي جذابي نظير معرفي مدل‌هاي پوشش، اجراي ميزگردهاي كارشناسانه و تهيه و توليد صدها ساعت برنامه جذاب و حرفه‌اي ديگر، تغييرات ملموس و محسوسي را در باور و كنش شهروندان محترم ايجاد نموده است و از آن گذشته به زعم من با تأمل اندك در برنامه‌هاي چند ماه اخير صدا و سيما به سهولت مي‌توان دريافت كه اين رسانه نقش پراهميتي در افزايش احساس امنيت شهروندان و تعالي شأن و منزلت نهادهاي نظام و به ويژه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ايفا نموده است. از همين روي شايسته نيست كه تماميت چنين رسانه اثرگذاري را به خاطر احساساتي بودن مجري جوان آن مورد چالش قرار دهيم اما نكته شعف‌انگيز و قابل تأمل متعاقب بخش اول برنامه كوله‌شتي واكنش آحاد مردم جامعه به ويژه نخبگان، كارشناسان و ارباب جرايد بود. پس از بخش برنامه شب‌ اول كوله‌پشتي، هزاران نفر با پيام‌هاي تلفني، پست الكترونيكي (ايميل) و جز آن، ضمن ابراز ناخرسندي از واكنش‌هاي نمايشگرانه مجري برنامه، خواهان استمرار قاطعانه‌تر طرح ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان شدند.»
    اين نامه مي‌افزايد: افزون بر آن، در 2 روز پس از اجراي اين برنامه‌ها، ده‌ها مقاله در نشريات، روزنامه‌ها و سايت‌هاي مختلف انتشار يافت كه در اغلب آن‌ها بر ضرورت استمرار طرح تأكيد گرديد. علاوه بر آن، ده‌ها تن از نمايندگان محترم مجلس، قضات و وكلاي محترم و اساتيد فرهيخته حوزه و دانشگاه در تماس تلفني با بنده اينجانب و ناجا را به خاطر اجراي طرح امنيت اجتماعي مورد تحسين قرار دادند.»
    رادان در نامه خود يادآور شده است: «بنابراين از همه صاحبان قلم و بيان و گفتار، عاجزانه درخواست مي‌كنم كه از استمرار سرزنش صدا و سيما بپرهيزند. چه ايمان راسخ دارم كه بسياري از كساني كه در اين رسانه ارزشمند خدمت مي‌كنند از هيچ تلاشي براي ‌افزايش مشروعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و افزايش شأن و كرامت شهروندان محترم فروگذار نمي‌كنند.»
    
    اما این حکایت از کجا آغاز شد؟
    پخش یک گفت وگوی زنده تلویزیونی میان فرزاد حسنی، مجری برنامه «کوله پشتی» از شبکه سوم سیما با احمد رضا رادان، رییس پلیس تهران، درباره طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی واکنش های گسترده ای را برانگیخت . این برنامه واکنش هر دو گروه طرفداران طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مخالفان این طرح را در پی داشت.
    در آخرین واکنش ها، مدیراجتماعی شبکه سوم سیما، فضل الله شریعت پناهی در گفت وگو با رسانه های داخلی گفته است:« از سوی مسئولان صدا و سیمای به فرزاد حسنی تذکر داده شد و خودش هم فهمید که پا روی خط قرمزهایی گذاشته است.»
    به گفته آقای شریعت پناهی، صدا و سیما«اعتراضاتی هم از سوی نیروی انتظامی داشته است.»
    در این مصاحبه زنده تلویزیونی که شنبه شب از شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی پخش شد، فرزاد حسنی مجری برنامه، احمدرضا رادان فرمانده نيروی انتظامی تهران بزرگ را به دلیل برخورد خشن نیروهای پلیس با شهروندان به شدت مورد انتقاد قرار داد.
    در بخشی از این مصاحبه، مجری برنامه از رییس پلیس تهران پرسید که آیا فیلمی را ديده است که در آن نشان داده می شود ماموران نيروی انتظامی با کتک و لگد دختری را به داخل ماشین پلیس پرت می کنند؟
    پاسخ احمدرضا رادان به این پرسش، منفی بود.
    مجری برنامه پس از تکذیب رییس پلیس، با سخن گفتن از تجربه های خود و نزدیکانش در برخورد با نیروی انتظامی، از ادبیات تند ماموران پلیس در برخورد با شهروندان انتقاد کرد.
    رییس پلیس تهران که به نظر می رسید در مقابل پرسش های مجری برنامه غافلگیر شده است ، سعی کرد با خوشرویی به تمام پرسش های مجری برنامه پاسخ دهد، اما گهگاه صحبت های احمدرضا رادان با سوال دیگر مجری برنامه قطع می شد.
    این شیوه گفت و گوی تلویزیونی و طرح پرسش های چالش برانگیز در سیمای جمهوری اسلامی ایران کم سابقه است و پخش آن، اعتراض رسانه های نزديک به دولت را در پی داشته است.
    منتقدان پخش این برنامه، اغلب به شیوه طرح سوال ها توسط مجری برنامه معترضند و می گویند فرزاد حسنی به رییس پلیس تهران فرصت پاسخ گویی نداده است.
    فضل الله شریعتمداری، مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما در تایید نظر منتقدان گفت:« این خونسردی سردار رادان بود که مانع از به هم خوردن جو برنامه شد.»
    به گفته برخی ناظران، به صورت عرفی مرسوم است که مدیران ارشد حکومت ایران در مصاحبه با رسانه ها بیشتر سخنگو باشند و علاوه بر در اختیار داشتن زمان، پرسش ها نیز به صورتی مطرح می شود که حامل کمترین انتقاد به عملکرد دستگاه زیر رهبری مقام مسئول است.
    روزنامه کیهان روز دوشنبه با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی نوشته است که«چطور مسئولان این نهاد فرهنگ ساز ریش و قیچی یک برنامه پر مخاطب را دست یک مجری جوان داده و اجازه می دهند که او هرچه می خواهد بگوید؟»
    اگرچه واکنش مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما حاکی از آن است که به فرزاد حسنی تنها تذکر داده شده، اما برخی از ناظران از احتمال برخورد شدیدتر با وی سخن گفته اند. برخوردی نظیر آنچه که چند ماه پيش با یک گوینده رادیو جوان صورت گرفت.
    خبرگزاری فارس که از رسانه های نزدیک به دولت است نيز پس از پخش این برنامه، در مطلبی که حاوی پیامهای مردمی عنوان شد، به شدت از پخش این برنامه انتقاد کرد.
    در یکی از اين پیام ها، فرزاد حسنی از سوی «مخاطبان» خبرگزاری فارس، «فردی بی ادب» خوانده شده که «ناهنجاری را به جوانان ایران آموزش می دهد»
    منتقدان این برنامه، حتی پوشش و ظاهر مجری برنامه را مورد انتقاد قرار داده اند.
    خبرگزاری فارس به نقل از يکی ديگر از «مخاطبان» خود، با انتقاد ازشکل و ظاهر فرزاد حسنی گفته است: «به سردار بگویید بهتر است اول با خود آقای حسنی و با آن ظاهر نامناسبی که ایشان دارد برخورد شود. چرا این آقا با این آرایش صورت و موهای ژل زده این گونه در تلویزیون ظاهر می شود.»
    درمقابل، برخی از منتقدان طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مصاحبه اخیر فرزاد حسنی با رییس پلیس تهران را اتفاقی بی سابقه در سیمای جمهوری اسلامی خوانده و شهامت این مجری تلویزیونی را برای طرح این پرسش ها ستوده اند.
    برخی ديگر نيز در واکنش به اين برنامه گفته اند:«حرف های فرزاد حسنی درست بود، اما بی ادبانه مطرح شد.»
    رییس شبکه سوم سیما در پاسخ به این انتقادها از مجری برنامه کوله پشتی، روز دوشنبه اول مرداد گفت:« درباره ظاهر فرزاد حسنی با خودش هم صحبت شده است.»
    وی همچنین گفت که رفتار فرزاد حسنی در برنامه های آتی کنترل خواهد شد و خودش هم با توجه به جبهه گیری هایی که کرده بود متوجه شده و ملایم تر برخورد خواهد کرد. 
    
    منبع : ksabz.net